12 Ağustos 2021 Perşembe

Okula Dönüş Etkinlikleri

 Bu sene ülkece çok kötü günler yaşadık, doğal afetlerden gözümüzü açamadık.Görünen o ki bu felaketlerle daha çok karşılacağız dünya değişiyor ,iklimler bozuluyor .Peki bizler bu olumsuzlar karşısında neler yapabiliriz.Biz okulöncesi öğretmenlerine elbette çok görev düşüyor .Erken çocukluk dönemindeki öğrencilerimize  doğa sevgisini kazandırarak yapabileceğimiz çok şeyler olduğunu düşünüyorum.Ben her yıl programlarımda  doğa çalışmalarına yer veririm ama bu yıl doğa ağırlıklı proje çalışmaları yapmayı kendime hedef olarak belirledim.Doğa yoksa, bizde yokuz diyerek okula dönüş etkinlikleriyle öğrencilerimde ilk farkındalığı oluşturmayı düşünüyorum.Okulda ilk günüm doğa temalı bayraklar ,sınıfa hoş geldin yaka karttları,ilk günüm hediyesi olarak tohum vermeyi düşünüyorum.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu yöndeki yorumlarınızı bekliyorum

Erken Okuryazarlık Merkezi

 Tüm Harfleri indirmek için tıklayın harfler pdf indirmek için linke tıklayın pdf indir